Designed by Myname And WhiTeLiLY
My Photo
Name:
Location: Malaysia

Everything Is Hard Before It Become Easy!!












Free MP3 Download
Find Your Favorite Songs, Videos & Lyrics




Realiti dan Fantasi

Cara pencegahan Mujarab Virus Pembunuh influenza H1N1

Awek cun nie pula nama die Arisa Fazlin a.k.a ayan...

Erm.. Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi pasanga...

fuiyoo... Dua Dara Pingitan... ahaks... eisya_dod...

wah nak jadi superman member sowang nie... tp teta...

Ermm??? Cuba teka yg nie siapa??

Adik Bongsu Aku~!! ada serupa tak??

Feeweettt~!!Ini adalah adik pompuan aku..Adik manj...

ehem... ada serupa ngan aku kew?? inilah dia adik ...



Malayirc Web
Technology News
Templates
Web Hosting
Articles
Berita Dalam Malaysia
Blogger
Google

hazirah

Malayirc

S0ulmaTe

Nani13

Wazy

<$BlogDateHeaderDate$>
Masalah Is Problem!!
Ingat!! Aku Orang Yang Paling Menyanyangimu!!.

Assalamualaikum!!!
erm... sebenarnya tiada apa yg saya nak kongsi di sini, cuma ingin menulis tentang kisah sebuah Love Is Cinta..huh pening gila kepala hotak .. entah apa nak dibuat dan kemana arah hendak dituju..

saya sendiri tak tahu apa yang saya buat nie betul ataupun tak,tapi untuk mengisi kebosanan yang melanda apa salahnya saya kongsi sedikit cerita mengenai diri saya...seperti remaja biasa saya pada suatu masa dahulu suka sangat main miRC nie.. Dan IRC yg membawa saya kepada love is cinta.. Kisahnya bermula begini,Saya bukan otai irc cuma suka sangat buat kerja jahat melalui mirc nie.. antara yang saya buat ialah Flood,Revenge kick,spammer,dan banyak lagi.
Bertahun-tahun saya buat kerja mcm nie dan tidak pernah terfikir untuk cari makwe@awek@munge@cintan-cintun dalam irc nie..Saya bermula dari Webnet hingga ke dalnet..dan jeng jeng jengzzz....tiba masa untuk masuk babak yang seterusnya..

Semasa dekat dalnet,tengah search orang yang boleh jadi member untuk lawan bebudak endon main revenge kick nie akhirnya saya terjoin dengan channel #airbiru.. Dan memang tidak dinafikan ahli² airbiru nie memang otai² bertauliah dalam kerja² kick mengkick nie dari webchat hingga ke dalnet..secara tidak sengaja saya ternampak satu nick yg ada tarikan nya tersendiri hingga buat saya nak kenal dengan pemilik nick tue.. nick nie menyerupai seperti nama bunga dan saya berfikir sudah tentu pemiliknya adalah seorang wanita..

Saya cuba untuk mendekati nick bunga nie dengan sedaya upaya tapi semakin saya dekatinya semakin jauh dia lari?? Saya hampir berputus asa kerana sudah berbulan² lamanya(hampir setahun rasanya saya mengejar nick nie)tidak pernah dapat bertegur sapa.. Mcm mana nak ngorat kalau tak pernah bertegur sapa kan..Perghhh...

Walaupun kami tak pernah bertegur sapa namun jauh di sudut hati saya nie tetap nak chat dengan bunga nie walaupun sekejap..Secara tidak sengaja, ada sorang mamat tu ajak saya join server malayirc (/server irc.malayirc.com) dan saja dengan rela hati join..
Di sinilah bermulanya sebuah kisah... Bersambung
0 Comments:

Post a Comment

<< Home