Designed by Myname And WhiTeLiLY
My Photo
Name:
Location: Malaysia

Everything Is Hard Before It Become Easy!!












Free MP3 Download
Find Your Favorite Songs, Videos & Lyrics




Masalah Is Problem

Masalah Is Problem!!Ingat!! Aku Orang Yang Paling ...

Realiti dan Fantasi

Cara pencegahan Mujarab Virus Pembunuh influenza H1N1

Awek cun nie pula nama die Arisa Fazlin a.k.a ayan...

Erm.. Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi pasanga...

fuiyoo... Dua Dara Pingitan... ahaks... eisya_dod...

wah nak jadi superman member sowang nie... tp teta...

Ermm??? Cuba teka yg nie siapa??

Adik Bongsu Aku~!! ada serupa tak??



Malayirc Web
Technology News
Templates
Web Hosting
Articles
Berita Dalam Malaysia
Blogger
Google

hazirah

Malayirc

S0ulmaTe

Nani13

Wazy

<$BlogDateHeaderDate$>
Ayah Aku Rindu Padamu
Assalamualaikum w.b.t

Time dekat nak raya mcm nie,terasa rindu sangat dekat aruah ayah. Dalam keluarga kami selalunya aruah ayah lah orang yang paling sibuk membuat persiapan nak beraya.. tapi sekarang.... saya kasihan kat mak, dah tak mcm dulu lagi.. Kalaulah ayah dapat melihat semua ini??


Ayah..
Walaupun saya tak habiskan pengajian saya di universiti tapi sekurang-kurangnya saya dapat membantu mak sekarang nie.. adik² juga dapat meneruskan pengajian mereka.. saya selalu pesan dekat adik² supaya study bebaik mcm yg ayah selalu pesan.. InsyaAllah,mereka semuanya tak lah nakal sangat..


Ayah..

Saya sangat merindui ayah..

saya selalu berdoa untuk ayah,Sempena hari raya yang bakal tiba saya meminta ampun maaf dan restu dari ayah agar semua yang saya lakukan adalah yang terbaik untuk diri saya dan juga untuk keluarga..saya berjanji akan jaga mak dan adik².Saya juga tak akan biarkan mereka susah..

Ayah..

saya dah lakukan apa yang termampu untuk keluarga kita..

walaupun bukanlah pengorbanan yang besar tapi saya lakukan dengan ikhlas demi mak,adik² dan keluarga kita..Ayah..saya dah cuba untuk jadi anak yang baik namun saya sedar ianya masih kurang..

Andai saya berpeluang untuk mencium tangan ayah untuk sekali lagi?...

Alfatihah...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home