Designed by Myname And WhiTeLiLY
My Photo
Name:
Location: Malaysia

Everything Is Hard Before It Become Easy!!












Free MP3 Download
Find Your Favorite Songs, Videos & Lyrics




Cara pencegahan Mujarab Virus Pembunuh influenza H1N1

Awek cun nie pula nama die Arisa Fazlin a.k.a ayan...

Erm.. Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi pasanga...

fuiyoo... Dua Dara Pingitan... ahaks... eisya_dod...

wah nak jadi superman member sowang nie... tp teta...

Ermm??? Cuba teka yg nie siapa??

Adik Bongsu Aku~!! ada serupa tak??

Feeweettt~!!Ini adalah adik pompuan aku..Adik manj...

ehem... ada serupa ngan aku kew?? inilah dia adik ...

This Is (~)!! Manis jew senyuman.. ahaks..



Malayirc Web
Technology News
Templates
Web Hosting
Articles
Berita Dalam Malaysia
Blogger
Google

hazirah

Malayirc

S0ulmaTe

Nani13

Wazy

<$BlogDateHeaderDate$>
Realiti dan Fantasi
Karam
Dapatkah putik kan menjadi bunga...
Kiranya Cuaca Sering Gerhana
Dapat Kah Kasih Bersemi selamanya..
Ataupun Aku Harus Berserah
Kepadanya Yang Maha Esa...

Mestikah Ada Satu Pengorbanan
Sehingga Terjadinya Perpisahan
Kiranya Itu Satu Permintaan
Perlukah Kau Dan Aku Merelakan......

Kita Hany Insan Yang Selalu Mengharapkan
Sesuatu Yang Indah Dalam Percintaan
Dikala Tiba Dugaan Mendatang
Aku Kau Tinggalkan...

Karam Aku Di Lautan Duka
Bila Wajahmu Hilang Di mata
Tiada Berita Pengubat Rindu
Di Kala Sendu....

Ku Biarkan Luka Di Hati Berdarah...
Sehingga Kering Dimamah Mentari...
Apakah Salahku...
Disakiti Sebegini....

Perlukah Aku Terus Mengharapkan
Camar Yang Hilang Kembali Ke Sarang
Apakah Masih Ada Kerinduan
Yang Tersimpan Di Hatimu Sayang.....
0 Comments:

Post a Comment

<< Home