Designed by Myname And WhiTeLiLY
My Photo
Name:
Location: Malaysia

Everything Is Hard Before It Become Easy!!












Free MP3 Download
Find Your Favorite Songs, Videos & Lyrics




Masalah Is Problem!!Ingat!! Aku Orang Yang Paling ...

Realiti dan Fantasi

Cara pencegahan Mujarab Virus Pembunuh influenza H1N1

Awek cun nie pula nama die Arisa Fazlin a.k.a ayan...

Erm.. Rasanya tak perlu diperkenalkan lagi pasanga...

fuiyoo... Dua Dara Pingitan... ahaks... eisya_dod...

wah nak jadi superman member sowang nie... tp teta...

Ermm??? Cuba teka yg nie siapa??

Adik Bongsu Aku~!! ada serupa tak??

Feeweettt~!!Ini adalah adik pompuan aku..Adik manj...



Malayirc Web
Technology News
Templates
Web Hosting
Articles
Berita Dalam Malaysia
Blogger
Google

hazirah

Malayirc

S0ulmaTe

Nani13

Wazy

<$BlogDateHeaderDate$>
Masalah Is Problem
Assalamualaikum...
(episode 2)

Dalam Komunity Malayirc.....
Semasa dalam komunity Malayirc,saya cuba untuk mengaktifkan diri seaktif yang mungkin. Bukannya apa cuma sekadar ingin mengurangkan tekanan di office dan menghilangkan kebosanan yang melanda..Walaupun saya chat dalam malayirc namun saya tidak akan lupa untuk online di Dalnet walaupun sekejap coz saya nak tengok kalau² ada nick (nick yang menyerupai nama bunga) tu online.. Namun hampa je,sealunya hanya psy je yg ada..

Saya pernah mencuba untuk PM nick nie tapi tiada jawapan langsung?? Namun saya tidak pernah berputus asa. Kekadang pernah juga saya terserempak dengan nick nie semasa dia online tapi bila saya PM dia langsung tak jawab?? Dalam hati saya nie macam tak ada peluang je??walaupun macam tu saya tetap sabar.. dalam fikiran saya kalaupun tak leh nak ngorat jadi kawan pun ok lah... kan...Saya teruskan rutin harian seperti biasa,mencari nick tu setiap hari..

Semasa saya tengah syok chat dalam malayirc secara kebetulan ada pula saya nampak nick tu online sama dalam malayirc! @@ wah bertuahnya saya.. saya semakin aktif chat dkt malayirc dan mata saya tidak pernah terlepas memandang setiap nick yang online dalam tu semasa saya online.. Saya sendiri tak tahu kenapa saya nak kejar nick tu.. dah lah bertegur sapa tak pernah kenal pun tidak.. huh pelik tapi benar..

Ada satu hari tu saya online dan secara kebetulan dia pun online sama.. dan pada hari itu juga buat pertama kalinya dia sudi chat dengan saya.. Macam tak percaya dia sudi masa tu.. apa lagi saya tersenyum lebar depan pc..Rasanya masa tu senyum saya lagi lebar daripada screen monitor LCD 17" depan saya tu.. huhuhuhuh... Sejak hari itu kami kerap kali chat
dan saya pun mencuba nasib lah kalau² muka hodoh nie leh ngorat awek cute mcm dia tu..
Semasa kami chat saya cuba utk mengenali dia dan ternyata dia baik orangnya..
Memang tidak dinafikan.. Makin hari saya makin tertarik,dan saya rasakan ada satu perasaan yang pelik bila chat dengan dia.. huhuhu pelik je bunyinya tapi itulah kebenarannya..

Apakah sebenarnya perasaan itu?? korang tahu ke?? bersambung....
0 Comments:

Post a Comment

<< Home